Svarbu!

Išdalinau vaikams testus, diktantų sąsiuvinius, papkes. Prašau peržiūrėkit. Jeigu kiltų klausimų, rašykit el.dienyne ar kur Jums patogu, stengsiuosi atsakyti.

Džiaugiamės ir didžiuojamės I pusmečio pirmūnais:  Gyte, Vakare, Monika, Ryčiu, Vytautu ir Daniele J

Džiaugiamės Pauliumi, Dominyku ir Evanu, kuriems pritrūko vieno žingsnio iki pirmūnų :)

Comments: 1
  • #1

    Ryčio mama (Friday, 30 January 2015 13:42)

    SVEIKINAM, ŠAUNUOLIAI

Šiandien labai rimtai nėrėme. Gal ne visiems spėjau padėti, pamokyti. Prašau mamyčių ir močiučių pagalbos, padėkit vaikams, pamokykit namuose. Ačiū. Ačiū Vakarei ir Monikai, kurios moka nerti ir labai man padėjo mokyti kitus. Penktadienį dar nersime per dailės ir technologijų pamoką.

Ketvirtadieniui pasaulio pažinimo pamokai atsinešti nuotrauką, kurioje nufotografuotas kūdikystėje. 

Trečiadieniui dailės ir technologijų pamokai reikės vąšelio ir storesnio siūlo. Mielos mamos, pasirūpinkite, kad siūlas būtų viengubas ir lygus, vąšelis atitiktų siūlo storį. Kad vaikai patirtų, kuo daugiau sėkmės mokydamiesi nėrimo. Ačiū.

Spektaklis atkeltas į kitą penktadienį.

Trečiadienio dailės pamokai reikės pailgo gabaliuko storesnio audinio. Dalį jo perlenkę susiūsime šonus, o likusią dalį užlenksime ir prisiuvus sagą padarysime užsegimą. Dar reikės paprasto siūlo, adatos ir sagos. Galima namuose  pasitreniruoti siūti dvigubą siūlę.

Rytojaus dailės pamokai prie tų siuvimo reikmenų, kuriuos turi, reikia sagų su dviem arba keturiom skylutėm.


Dėkoju Gytei už atneštą parodyti negyvosios jūros druską, o Vytautui - Himalajų druskos žvakidę.

Šiandien, po vienos mamos skambučio, supratau, kad yra tėvelių, kurie nežino, koks įvykis buvo klasėje prieš atostogas ir kaip mes kartu su vaikais jį sprendėme. Jau nuo pirmos klasės kartoju vaikams, kad koridoriuje ir klasėje bėgioti, žaisti gaudymo yra labai nesaugu. Prašau nebėgioti, baru, rašau minusus, bet nepadeda. Prieš atostogas bežaidžiant gaudynes vienas berniukas pastūmė kitą. Jam atsitrenkus į sieną ant kaktos guzas, kokio jau seniai nebuvau mačius. Išsigandome visi. Iškvietėm tėvelį. Džiaugiuosi, kad nebuvo galvos sutrenkimo, dėkoju tėveliams už supratingumą. Kalbėjome su vaikais, ką daryt, juk yra taisyklė, kad bėgioti negalima. Rytoj vaikų paklausiu, bet jeigu gerai prisimenu, jie patys pasiūlė per pertraukas sėdėti suoluose. Sėdės tie, kurie bėgioja, žaidžia gaudynių po visą mokyklą.

Kiek dienų?

Iki atostogų.(Su įvykio diena 4 dienos, įskaitant, kad penktadienį pamokų nebuvo)

Kas bus jeigu nesėdės?

Reikės sėdėti dar vieną dieną.

Kaip sėdės dar daugiau dienų, nes juk bus atostogos?

Sėdės po atostogų.

Kartu su vaikais viską aptarėme, susitarėme. Pasidariau sąrašą, kur žymėjausi susitarimo rezultatus. Po atostogų jie jau galvojo, kad aš užmiršau. Bet juk puikiai žinome, kad reikia vaikus mokyti prisiimti atsakomybę ir laikytis susitarimų. Ir sėdėjimo suoluose laikas tęsiasi. Kai kas iš tų 4 dienų, suole neišbuvo nei vienos, todėl prisirinko dienų sėdėjimui po atostogų. Taip turbūt bandė mokytojos kantrybę J


Kaip Jūs manote ar tai geras sprendimas? Gal turite priekaištų? Laukiu ir pasiūlymų, kaip išmokyti vaikus laikytis taisyklių ir prisiimti atsakomybę už jų laužymą? Ką daryti toliau? Eiti iki galo ar bijoti tėvų kaltinimų netinkamais metodais, bijoti, kad skųsis aukščiau ir leisti vaikams elgtis taip kaip norisi?

Comments: 9
  • #9

    Mokytoja (Tuesday, 13 January 2015 05:28)

    Dėkoju už nuomonę. Smagu žinoti, kad rūpime, ne tik tada, kai sekasi, bet kai ir nesiseka. Ačiū už palaikymą.

  • #8

    Kamilės mama (Saturday, 10 January 2015 07:26)

    Mes palaikome mokytoją! Šis abipusis, vaikų ir mokytojos, sprendimas - vienas iš auklėjimo metodų. Tai tik ugdo dėmesingumą, gerą elgesį, o taisyklių/abipusio susitarimo laikymasis taip pat auklėjimo ir mokymosi priemonė.

  • #7

    Ieva (Thursday, 08 January 2015 08:10)

    Laba diena,
    Apie įvykį klasėje prieš atostogas nieko nežinojome,tačiau perskaitėme mokytojos informaciją ir 100 % pritariame jau pasisakiusioms mamytėms.Mokytojai belieka palinkėti tik ištvermės ir kantrybės.Liūdna, kad tėveliai nepadeda mokytojai,o atvirkščiai apsunkina ir taip nelengvą Jos darbą.

  • #6

    Eugenija (Thursday, 08 January 2015 05:42)

    Ir mes pritariame, kad taisyklių reikia laikytis.

  • #5

    Agnė (Thursday, 08 January 2015 01:26)

    Kalbėjom su sūnumi dėl to sėdėjimo. Priima situaciją labai normaliai ir supratingai, jokios priekaišto gaidelės neišgirdau. Pasisakė, kad turi "priešatostoginę skolą", tik paprašė sumuštinio su "Nutela", kad nebūtų taip nuobodu sėdėt. Mes už taisykles, atsakomybę, sąžiningumą.

  • #4

    Ugnes mama (Thursday, 08 January 2015 00:11)

    As taip pat uz tai kad vaikai neturi buti palaida bala,o turi prisiimti atsakomybe uz tai ka padare. mes namuose taip pat tai darom gal ne visada pavyksta,bet stengiames.

  • #3

    Mokytoja (Wednesday, 07 January 2015 11:57)

    Labai dėkoju mamoms, kurios neabejingos situacijoms vykstančioms klasėje. Tikiu, kad atsiras ir daugiau drąsių. Svarbi, bet kokia jūsų nuomonė.

  • #2

    Ryčio mama (Tuesday, 06 January 2015 12:01)

    Mes manom, kad tvarka turi būti ir taisyklių reikia laikytis, o susitarimo tuo labiau.

  • #1

    Auksė (Tuesday, 06 January 2015 10:01)

    Niekuomet nesupratau tų žmonių, kurie padaro išvadas išklausę tik vieną suinteresuotą pusę. Pvz., mūsų šeima tikrai nori, kad vaikai laikytųsi taisyklių ir prisiimtų atsakomybę už jų laužymą. Neturėtų būti nė diskusijų kai visa tai buvo aptarta su pačiais vaikais ir jie patys žinojo kas jų laukia už susitarimų nesilaikymą. Kas galėtų priekaištauti ir kaltinti mokytoją ? Manau tuomet mes išauginsime savanaudžius, neturinčius atsakomybės jausmo, monstriukus.

Labai dėkoju už supratingumą tėveliams, kurie už maistą sumokėti vaikams įdavė eurų. Tai labai palengvino man skaičiavimus ir maisto talono pildymą.


Išdalinau signalinius I pusmečio rezultatus. Jeigu turite klausimų rašykite ar skambinkite. Aptarkite su vaikais. Rezultatus, kuriuos žymi du įvertinimai pvz. Aukštesnysis l./Pagrindinis l. dar galima pagerinti. Labai svarbu pagerinti elgesį šokio pamokose, nes šokio įvertinimas sumuojasi su kūno k. įvertinimu ir vedasi bendras. Daugeliui, tai gali pabloginti rezultatus.

Laukiu užpildytos anketos.

Būtinai užpildykite, kas džiugina. Perskaitykite vaikams, ką parašėt, tai turi juos padrąsinti, juk geras žodis malonus ir svarbus visiems. Drąsiai pildykit, kas kelia nerimą. Tai turi žinoti ir vaikas, ir aš. Kartu ieškosime problemos sprendimo.


Jeigu kas naudojat Himalajų druską, įdėkit rytojui, kad visi galėtume pamatyti.


Trečiadienį per dailės pamoką mokysimės toliau siūti, tinka viskas, ką turėjo prieš tai.